Přeskočit navigaci
dalax
  • dalax
  • 22. 10. 2016 12:00

Dála Musil - blog o podnikání, marketingu a osobním rozvoji

22. 10. 2016

Evernote a Freelo: dvojka, bez níž se neobejdu

Práce na volné noze s více klienty má jedno úskalí - člověk musí tříštit pozornost na více míst a není to produktivní. Dnes vám proto představím své pracovní workflow a dvě stěžejní online služby, bez kterých se při práci neobejdu.
22. 10. 2016

Evernote a Freelo: dvojka, bez níž se neobejdu

Práce na volné noze s více klienty má jedno úskalí - člověk musí tříštit pozornost na více míst a není to produktivní. Dnes vám proto představím své pracovní workflow a dvě stěžejní online služby, bez kterých se při práci neobejdu.
25. 09. 2016

Typické chyby webových stránek

Pokud si nedáte pozor při výběru tvůrce webu (a možná jste to už udělali), váš web nebude dělat to, co by měl - tedy přinášet konverze a zisky do vaší kapsy. Chyby na webech se velmi často opakují a v dnešním článku se dozvíte ty typické, které možná trápí i vás.
25. 09. 2016

Typické chyby webových stránek

Pokud si nedáte pozor při výběru tvůrce webu (a možná jste to už udělali), váš web nebude dělat to, co by měl - tedy přinášet konverze a zisky do vaší kapsy. Chyby na webech se velmi často opakují a v dnešním článku se dozvíte ty typické, které možná trápí i vás.
19. 08. 2016

10 důvodů, proč vám nefunguje email marketing

Emailing je jedním z nejefektivnějších marketingových kanálů, který můžete využívat. Pro klienty ho řeším pravidelně od roku 2013 a téměř vždy se v úvodu spolupráce setkávám se stejnými důvody, proč nefunguje. Které to jsou a jak se jim vyhnout?
19. 08. 2016

10 důvodů, proč vám nefunguje email marketing

Emailing je jedním z nejefektivnějších marketingových kanálů, který můžete využívat. Pro klienty ho řeším pravidelně od roku 2013 a téměř vždy se v úvodu spolupráce setkávám se stejnými důvody, proč nefunguje. Které to jsou a jak se jim vyhnout?
15. 07. 2016

Podnikání - představy vs realita

Šéf vás nehorázně štve, takže uvažujete nad výpovědí a startem vlastního podnikání na volné noze? Dobře zvažte všechna pro a proti, protože rozjezd svého byznysu není taková pohoda, jak si možná myslíte. Ať si uděláte lepší představu, sepsal jsem, jaká je realita takové freelancerské práce.
15. 07. 2016

Podnikání - představy vs realita

Šéf vás nehorázně štve, takže uvažujete nad výpovědí a startem vlastního podnikání na volné noze? Dobře zvažte všechna pro a proti, protože rozjezd svého byznysu není taková pohoda, jak si možná myslíte. Ať si uděláte lepší představu, sepsal jsem, jaká je realita takové freelancerské práce.
17. 06. 2016

20 top článků o marketingu, webdesignu či UX

Souhrn článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly, je tentokrát trochu jiný než dříve. Počet článků se zvýšil z 15 na 20, většina autorů je zahraničních a zároveň se shrnutí víc posunulo od marketingu k webdesignu a UX. Na své si jako vždy přijdou začátečníci i zkušení, tak pojďte číst.
17. 06. 2016

20 top článků o marketingu, webdesignu či UX

Souhrn článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly, je tentokrát trochu jiný než dříve. Počet článků se zvýšil z 15 na 20, většina autorů je zahraničních a zároveň se shrnutí víc posunulo od marketingu k webdesignu a UX. Na své si jako vždy přijdou začátečníci i zkušení, tak pojďte číst.
25. 05. 2016

Podnikání převrátilo můj život naruby

Dlouho jsem zvažoval, jak květnový článek pojmout. O tom, jak jsem začal podnikat, a co to reálně znamená? Jestli má smysl mít blog? Co jsem za poslední tři roky zažil? Nebo co se přihodilo v mém osobním životě? Pravda je taková, že podnikání můj život obrátilo totálně naruby. V tom dobrém i v tom špatném...
25. 05. 2016

Podnikání převrátilo můj život naruby

Dlouho jsem zvažoval, jak květnový článek pojmout. O tom, jak jsem začal podnikat, a co to reálně znamená? Jestli má smysl mít blog? Co jsem za poslední tři roky zažil? Nebo co se přihodilo v mém osobním životě? Pravda je taková, že podnikání můj život obrátilo totálně naruby. V tom dobrém i v tom špatném...
17. 04. 2016

Návod jak vytvořit úspěšnou firmu

Téměř tři roky už píšu tenhle blog a v mnoha textech radím, jak nedělat v podnikání chyby. Za tu dobu jsem poznal i hodně firem a lidí, kterým jsem pomáhal s marketingem a rozvojem firmy. Dnes je čas na to, abychom si to konečně všechno sesumírovali a dozvěděli jste se to hlavní. Jak vypadá recept na úspěšnou a moderní firmu? :-)
17. 04. 2016

Návod jak vytvořit úspěšnou firmu

Téměř tři roky už píšu tenhle blog a v mnoha textech radím, jak nedělat v podnikání chyby. Za tu dobu jsem poznal i hodně firem a lidí, kterým jsem pomáhal s marketingem a rozvojem firmy. Dnes je čas na to, abychom si to konečně všechno sesumírovali a dozvěděli jste se to hlavní. Jak vypadá recept na úspěšnou a moderní firmu? :-)
12. 03. 2016

Proč jste v podnikání neúspěšní právě vy

Podnikání je dřina. Práce na volné noze nebo vlastní firma, na tom nezáleží - zkazit můžete cokoliv, kdekoliv a kdykoliv. Spoustu chyb hodně freelancerů nebo majitelů firem opakuje, takže jsem je všechny sepsal. Pokud se v nich poznáte, možná je to právě ten důvod, proč jste neúspěšní.
12. 03. 2016

Proč jste v podnikání neúspěšní právě vy

Podnikání je dřina. Práce na volné noze nebo vlastní firma, na tom nezáleží - zkazit můžete cokoliv, kdekoliv a kdykoliv. Spoustu chyb hodně freelancerů nebo majitelů firem opakuje, takže jsem je všechny sepsal. Pokud se v nich poznáte, možná je to právě ten důvod, proč jste neúspěšní.
05. 02. 2016

Prodejní chyby, které brzdí vaše podnikání

I ta nejlepší firma někdy udělá chybu, o tom žádná. Rozdíl mezi dobrou a špatnou firmou je ale v tom, že ta dobrá chybu napraví, poučí se a pokusí se zlepšit. Kdežto ta špatná bude chybovat pořád dokola a k tomu třeba i z více důvodů. Chcete znát prodejní chyby, které možná brzdí právě váš byznys?
05. 02. 2016

Prodejní chyby, které brzdí vaše podnikání

I ta nejlepší firma někdy udělá chybu, o tom žádná. Rozdíl mezi dobrou a špatnou firmou je ale v tom, že ta dobrá chybu napraví, poučí se a pokusí se zlepšit. Kdežto ta špatná bude chybovat pořád dokola a k tomu třeba i z více důvodů. Chcete znát prodejní chyby, které možná brzdí právě váš byznys?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?