Přeskočit navigaci
dalax
  • dalax
  • 05. 02. 2016 11:00

Dála Musil - blog o podnikání, marketingu a osobním rozvoji

05. 02. 2016

Prodejní chyby, které brzdí vaše podnikání

I ta nejlepší firma někdy udělá chybu, o tom žádná. Rozdíl mezi dobrou a špatnou firmou je ale v tom, že ta dobrá chybu napraví, poučí se a pokusí se zlepšit. Kdežto ta špatná bude chybovat pořád dokola a k tomu třeba i z více důvodů. Chcete znát prodejní chyby, které možná brzdí právě váš byznys?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?
18. 12. 2015

15 článků, díky nimž budete úspěšnější

Už po šesté jsem sestavil výběr článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly. Tradičně to byl složitý výběr, ale jedno mají téměř všechny texty společné - pomůžou vám uspět v práci nebo v podnikání a také se odlišit od ostatních. Pojďme na to.
18. 12. 2015

15 článků, díky nimž budete úspěšnější

Už po šesté jsem sestavil výběr článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly. Tradičně to byl složitý výběr, ale jedno mají téměř všechny texty společné - pomůžou vám uspět v práci nebo v podnikání a také se odlišit od ostatních. Pojďme na to.
04. 11. 2015

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná - málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?
04. 11. 2015

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná - málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?
05. 10. 2015

Chcete podnikat úspěšně? Mějte správné lidi

Můžete mít sebelepší marketingový plán, spoustu peněz, špičkové pracovní vybavení, moderní kanceláře i spolehlivé obchodní partnery, ale samo o sobě vám to úspěšné podnikání nezaručí. Tím nejdůležitějším prvkem každé firmy jsou totiž lidé - vhodně vybraní a na těch správných pozicích, kteří umí a chtějí pracovat.
05. 10. 2015

Chcete podnikat úspěšně? Mějte správné lidi

Můžete mít sebelepší marketingový plán, spoustu peněz, špičkové pracovní vybavení, moderní kanceláře i spolehlivé obchodní partnery, ale samo o sobě vám to úspěšné podnikání nezaručí. Tím nejdůležitějším prvkem každé firmy jsou totiž lidé - vhodně vybraní a na těch správných pozicích, kteří umí a chtějí pracovat.
07. 09. 2015

Obsahový marketing. Jaký obsah můžete tvořit?

Obsahový marketing (neboli content marketing) se stal v posledních pár letech moderním souslovím a trendem, který vám bude doporučovat 9 z 10 online marketérů. Obsah ale nejsou jenom e-mailové newslettery, e-booky nebo klasické články na blogu - zaujmout své současné a potenciální zákazníky, fanoušky a média můžete i jinak...
07. 09. 2015

Obsahový marketing. Jaký obsah můžete tvořit?

Obsahový marketing (neboli content marketing) se stal v posledních pár letech moderním souslovím a trendem, který vám bude doporučovat 9 z 10 online marketérů. Obsah ale nejsou jenom e-mailové newslettery, e-booky nebo klasické články na blogu - zaujmout své současné a potenciální zákazníky, fanoušky a média můžete i jinak...
12. 08. 2015

Zlepšete své obchodní výsledky chytřejší komunikací

Snažíte se prodávat online, ale nikdo neobjednává? Na obchodní schůzky odcházíte s nadšením, jenže se vracíte zklamaní? Chcete mít úspěšnější byznys, ale výdělky jsou příliš nízké? Naučte se komunikovat chytřeji a zkuste to příště jinak.
12. 08. 2015

Zlepšete své obchodní výsledky chytřejší komunikací

Snažíte se prodávat online, ale nikdo neobjednává? Na obchodní schůzky odcházíte s nadšením, jenže se vracíte zklamaní? Chcete mít úspěšnější byznys, ale výdělky jsou příliš nízké? Naučte se komunikovat chytřeji a zkuste to příště jinak.
20. 07. 2015

Co je marketing?

Když se deseti lidí zeptáte, co je to ten marketing, dostanete deset různých odpovědí. Marketing je totiž hodně široký pojem a klidně se může stát, že budou mít pravdu všichni. Spousta lidí ale chápe marketing špatně a z toho pak pramení mnohá nepochopení při (spolu)práci i neúspěšné a krachující firmy. Takže co je marketing?
20. 07. 2015

Co je marketing?

Když se deseti lidí zeptáte, co je to ten marketing, dostanete deset různých odpovědí. Marketing je totiž hodně široký pojem a klidně se může stát, že budou mít pravdu všichni. Spousta lidí ale chápe marketing špatně a z toho pak pramení mnohá nepochopení při (spolu)práci i neúspěšné a krachující firmy. Takže co je marketing?
22. 06. 2015

15 článků, které vám pomohou v podnikání

Tradiční půlroční souhrn vybraných článků nejen od českých autorů vám tentokrát pomůže v podnikání i v marketingu. Pokud chcete mít úspěšnější byznys, neváhejte číst dál.
22. 06. 2015

15 článků, které vám pomohou v podnikání

Tradiční půlroční souhrn vybraných článků nejen od českých autorů vám tentokrát pomůže v podnikání i v marketingu. Pokud chcete mít úspěšnější byznys, neváhejte číst dál.
10. 06. 2015

Užitečné služby a nástroje pro podnikání a marketing

Na internetu dnes najdete řadu zajímavých a užitečných služeb, jež vám usnadní podnikání nebo pomohou s marketingem. Některé z nich možná znáte a používáte, jiné nikoliv. Protože já si mnohé z nich nemohu vynachválit, připravil jsem pro vás seznam nástrojů, webů a aplikací, které by se vám mohly hodit.
10. 06. 2015

Užitečné služby a nástroje pro podnikání a marketing

Na internetu dnes najdete řadu zajímavých a užitečných služeb, jež vám usnadní podnikání nebo pomohou s marketingem. Některé z nich možná znáte a používáte, jiné nikoliv. Protože já si mnohé z nich nemohu vynachválit, připravil jsem pro vás seznam nástrojů, webů a aplikací, které by se vám mohly hodit.
04. 05. 2015

Pracujte chytře a produktivně

Jestli jednu výmluvu používají téměř všichni, pak je to jednoznačně tato: "Mám málo času". Realita je ale trochu jiná. Času máme všichni stejně a pokud se vám zdá, že ho máte méně, je problém jinde - v tom, že si neumíte stanovit priority a pracovat efektivně.