Přeskočit navigaci
dalax
  • dalax
  • 17. 06. 2016 12:00

Dála Musil - blog o podnikání, marketingu a osobním rozvoji

17. 06. 2016

20 top článků o marketingu, webdesignu či UX

Souhrn článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly, je tentokrát trochu jiný než dříve. Počet článků se zvýšil z 15 na 20, většina autorů je zahraničních a zároveň se shrnutí víc posunulo od marketingu k webdesignu a UX. Na své si jako vždy přijdou začátečníci i zkušení, tak pojďte číst.
25. 05. 2016

Podnikání převrátilo můj život naruby

Dlouho jsem zvažoval, jak květnový článek pojmout. O tom, jak jsem začal podnikat, a co to reálně znamená? Jestli má smysl mít blog? Co jsem za poslední tři roky zažil? Nebo co se přihodilo v mém osobním životě? Pravda je taková, že podnikání můj život obrátilo totálně naruby. V tom dobrém i v tom špatném...
25. 05. 2016

Podnikání převrátilo můj život naruby

Dlouho jsem zvažoval, jak květnový článek pojmout. O tom, jak jsem začal podnikat, a co to reálně znamená? Jestli má smysl mít blog? Co jsem za poslední tři roky zažil? Nebo co se přihodilo v mém osobním životě? Pravda je taková, že podnikání můj život obrátilo totálně naruby. V tom dobrém i v tom špatném...
17. 04. 2016

Návod jak vytvořit úspěšnou firmu

Téměř tři roky už píšu tenhle blog a v mnoha textech radím, jak nedělat v podnikání chyby. Za tu dobu jsem poznal i hodně firem a lidí, kterým jsem pomáhal s marketingem a rozvojem firmy. Dnes je čas na to, abychom si to konečně všechno sesumírovali a dozvěděli jste se to hlavní. Jak vypadá recept na úspěšnou a moderní firmu? :-)
17. 04. 2016

Návod jak vytvořit úspěšnou firmu

Téměř tři roky už píšu tenhle blog a v mnoha textech radím, jak nedělat v podnikání chyby. Za tu dobu jsem poznal i hodně firem a lidí, kterým jsem pomáhal s marketingem a rozvojem firmy. Dnes je čas na to, abychom si to konečně všechno sesumírovali a dozvěděli jste se to hlavní. Jak vypadá recept na úspěšnou a moderní firmu? :-)
12. 03. 2016

Proč jste v podnikání neúspěšní právě vy

Podnikání je dřina. Práce na volné noze nebo vlastní firma, na tom nezáleží - zkazit můžete cokoliv, kdekoliv a kdykoliv. Spoustu chyb hodně freelancerů nebo majitelů firem opakuje, takže jsem je všechny sepsal. Pokud se v nich poznáte, možná je to právě ten důvod, proč jste neúspěšní.
12. 03. 2016

Proč jste v podnikání neúspěšní právě vy

Podnikání je dřina. Práce na volné noze nebo vlastní firma, na tom nezáleží - zkazit můžete cokoliv, kdekoliv a kdykoliv. Spoustu chyb hodně freelancerů nebo majitelů firem opakuje, takže jsem je všechny sepsal. Pokud se v nich poznáte, možná je to právě ten důvod, proč jste neúspěšní.
05. 02. 2016

Prodejní chyby, které brzdí vaše podnikání

I ta nejlepší firma někdy udělá chybu, o tom žádná. Rozdíl mezi dobrou a špatnou firmou je ale v tom, že ta dobrá chybu napraví, poučí se a pokusí se zlepšit. Kdežto ta špatná bude chybovat pořád dokola a k tomu třeba i z více důvodů. Chcete znát prodejní chyby, které možná brzdí právě váš byznys?
05. 02. 2016

Prodejní chyby, které brzdí vaše podnikání

I ta nejlepší firma někdy udělá chybu, o tom žádná. Rozdíl mezi dobrou a špatnou firmou je ale v tom, že ta dobrá chybu napraví, poučí se a pokusí se zlepšit. Kdežto ta špatná bude chybovat pořád dokola a k tomu třeba i z více důvodů. Chcete znát prodejní chyby, které možná brzdí právě váš byznys?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?
22. 01. 2016

Základy propagace a účinné komunikace se zákazníky

Neexistuje jediný ideální způsob, jak komunikovat se zákazníky. Jsou ale určité způsoby, díky nimž bude vaše komunikace účinnější a zároveň vhodnější. Pojďme se na ně mrknout, ať umíte zákazníky snadněji získat a udržet, když bude potřeba. Proč? Protože špatná komunikace patří k nejčastějším důvodům, proč se na vás zákazník vykašle. A to přece nechcete, že?
18. 12. 2015

15 článků, díky nimž budete úspěšnější

Už po šesté jsem sestavil výběr článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly. Tradičně to byl složitý výběr, ale jedno mají téměř všechny texty společné - pomůžou vám uspět v práci nebo v podnikání a také se odlišit od ostatních. Pojďme na to.
18. 12. 2015

15 článků, díky nimž budete úspěšnější

Už po šesté jsem sestavil výběr článků, které mě v posledním půlroce nejvíc zaujaly. Tradičně to byl složitý výběr, ale jedno mají téměř všechny texty společné - pomůžou vám uspět v práci nebo v podnikání a také se odlišit od ostatních. Pojďme na to.
04. 11. 2015

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná - málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?
04. 11. 2015

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná - málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?
05. 10. 2015

Chcete podnikat úspěšně? Mějte správné lidi

Můžete mít sebelepší marketingový plán, spoustu peněz, špičkové pracovní vybavení, moderní kanceláře i spolehlivé obchodní partnery, ale samo o sobě vám to úspěšné podnikání nezaručí. Tím nejdůležitějším prvkem každé firmy jsou totiž lidé - vhodně vybraní a na těch správných pozicích, kteří umí a chtějí pracovat.
05. 10. 2015

Chcete podnikat úspěšně? Mějte správné lidi

Můžete mít sebelepší marketingový plán, spoustu peněz, špičkové pracovní vybavení, moderní kanceláře i spolehlivé obchodní partnery, ale samo o sobě vám to úspěšné podnikání nezaručí. Tím nejdůležitějším prvkem každé firmy jsou totiž lidé - vhodně vybraní a na těch správných pozicích, kteří umí a chtějí pracovat.
07. 09. 2015

Obsahový marketing. Jaký obsah můžete tvořit?

Obsahový marketing (neboli content marketing) se stal v posledních pár letech moderním souslovím a trendem, který vám bude doporučovat 9 z 10 online marketérů. Obsah ale nejsou jenom e-mailové newslettery, e-booky nebo klasické články na blogu - zaujmout své současné a potenciální zákazníky, fanoušky a média můžete i jinak...
07. 09. 2015

Obsahový marketing. Jaký obsah můžete tvořit?

Obsahový marketing (neboli content marketing) se stal v posledních pár letech moderním souslovím a trendem, který vám bude doporučovat 9 z 10 online marketérů. Obsah ale nejsou jenom e-mailové newslettery, e-booky nebo klasické články na blogu - zaujmout své současné a potenciální zákazníky, fanoušky a média můžete i jinak...
12. 08. 2015

Zlepšete své obchodní výsledky chytřejší komunikací

Snažíte se prodávat online, ale nikdo neobjednává? Na obchodní schůzky odcházíte s nadšením, jenže se vracíte zklamaní? Chcete mít úspěšnější byznys, ale výdělky jsou příliš nízké? Naučte se komunikovat chytřeji a zkuste to příště jinak.